Je account is geblokkeerd, omdat je jouw leeftijd nog niet hebt geverifieerd. Hieronder lees je hoe je dit alsnog kunt doen, nu je account is geblokkeerd.

Graag ontvangen wij de volgende document(en):

  • Een kopie van je bankpas
  • Een kopie van je identiteitskaart of paspoort

Wij zullen de toegestuurde documenten alleen gebruiken om aan je verzoek te voldoen en deze na gebruik vernietigen.

De kopie van het identiteitsbewijs graag veilig aanleveren zoals beschreven op de site van de Rijksoverheid.

Zie hieronder een voorbeeld van hoe de identiteitskaart eruit komt te zien:

 

 

 

 

 

Indien je problemen ervaart om het maskeren van je identiteitsbewijs digitaal te doen, kan je ook ervoor kiezen om een kopie te maken en deze te printen. Je kunt in dat geval met een stift de benodigde regels zwartmaken en indien gewenst kan je, jouw foto ook zwartmaken. Vermeld op de door jou aan te leveren identiteitskaart of paspoort dat het een kopie is.

Per e-mail kan je de stukken opsturen naar idin@nederlandseloterij.nl

Per post kan je de stukken opsturen naar:

Nederlandse Loterij
Postbus 818
2700 AV ZOETERMEER

Wij doen ons best om je wijziging zo spoedig mogelijk te verwerken. Verwerking via e-mail zal binnen 5 werkdagen zijn opgepakt. Houd bij verwerking via de post alsjeblieft rekening met een verwerkingsperiode van 10 werkdagen.

Na verwerking is je account weer beschikbaar en kan je bij ons verder spelen.