Hier vind je de veelgestelde vragen met betrekking tot “Accounts”

Ga naar www.nederlandseloterij.nl om een account aan te maken. Registreren gaat snel en simpel. Klik rechtsbovenin op ‘Registreren’. Daar word je gevraagd om je persoonlijke gegevens, IBAN rekeningnummer, e-mailadres en een wachtwoord naar keuze in te vullen.

Nadat je de registratie hebt bevestigd, kun je gebruik maken van je Toto account.

Je kunt het beste de klantenservice bellen op nummer 0800 1501 (gratis). Wij zijn bereikbaar op werkdagen van 09:00 tot 21:00 en in op zaterdag en zondag van 10.00 tot 17.00 uur.

Je kunt je persoonlijke gegevens wijzigen via ‘Mijn Account’ op www.nederlandseloterij.nl. Onder ‘Profiel’ kun je je gegevens aanpassen.

Je kunt ook bellen met de Klantenservice, te bereiken tijdens werkdagen van 9.00 uur tot 21.00 uur en in het weekend van 10:00 tot 17:00 uur op het gratis telefoonnummer 0800-1510.

Nee. Je moet 18 jaar of ouder zijn om mee te spelen met Toto. Lees meer over Speel Bewust 18+.

Je kunt inloggen met je e-mailadres/gebruikersnaam. Als je je wachtwoord of gebruikersnaam niet meer weet, kun je dit opnieuw instellen. Klik bovenin op het vraagtekentje achter wachtwoord [?] (computer) of op het blauwe blok rechts bovenin, dan op ‘Inloggegevens vergeten’ (mobiel) en volg de instructies.

Toto Klantenservice

Toto klantenservice

070-550 08 05 (gratis)

We zijn elke dag bereikbaar van 9.00 -23.00 uur.

Liever via Social Media? Stuur een bericht via:
Twitter   |    Facebook

Per e-mail kun je ook contact met ons opnemen. Door de grote drukte reageren we binnen 2 werkdagen. Excuses voor het ongemak. Ga naar het contactformulier.