We vinden het belangrijk om TOTO op een veilige en betrouwbare manier aan te bieden. Daarbij behoort ook het beschermen van spelersgegevens.

Veel spelers wijzigen zelden hun wachtwoord, of maken gebruik van eenvoudige wachtwoorden. Dit maakt het makkelijk om hier misbruik van te maken. Dit willen we voorkomen.

Alle wachtwoorden gereset

Uit veiligheidsoverwegingen zijn recentelijk alle wachtwoorden gereset. Het kan zijn dat je hier recentelijk een e-mail van ons over hebt ontvangen. Inloggen kan weer nadat een nieuw wachtwoord is ingesteld. Hierdoor zijn alle gegevens nóg beter beschermd.

Belangrijke info voor gebruikers van de TOTO-app

Het aanvragen van een nieuw wachtwoord is helaas tijdelijk niet mogelijk via de app. Stel alsjeblieft een nieuw wachtwoord in via de (mobiele) website en stel je nieuwe wachtwoord daarna handmatig in de app in.

Tips voor een nieuw wachtwoord:

  • Een uniek wachtwoord: dat niét gebruikt wordt op andere plekken zoals social media, online bankieren, e-mail etc.
  • Een sterk wachtwoord: is moeilijk te raden, bestaat uit cijfers, (hoofd)letters en symbolen en bevat geen namen, geboortedata en adressen
  • Gebruik bij TOTO minimaal 8 karakters, 1 hoofdletter en 1 cijfer

Klik in het inlogscherm op ‘inloggegevens vergeten’ om een nieuw wachtwoord in te stellen.

Vragen?

Meer informatie over hoe wij jouw gegevens veilig bewaren lees je hier.